FANDOM

Halloweenowa Groza 2017 (ang. Halloween Terror 2017) – ósme wydarzenie sezonowe, które dodało wiele nowych przedmiotów kosmetycznych dostępnych poprzez specjalne skrzynki z łupami oraz za znacznie podwyższoną ceną zakupu. Oprócz tego, przedmioty z poprzedniej Halloweenowej Grozy powróciły, a ich zakup był możliwy poprzez kredyty za normalną ceną zakupu. Wraz z tym pojawił się odświeżony tryb – „Zemsta dr. Złomensteina” rozgrywany na specjalnej mapie Adlersbrunn.

Wydarzenie trwało od 10 października 2017 roku do 1 listopada 2017 roku.

Zemsta dr. Złomensteina Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Zemsta dr. Złomensteina

Zemsta dr. Złomensteina to tryb gry polegający na bronieniu wrót zamku Adlersbrunn. Gracze mają do wyboru żołnierza, rewolwerowca, alchemika i łucznika, za pomocą których mają strzec zamka przed złomnikami, dr. Złomensteinem, jego potworem oraz jego sojusznikami: Wiedźmą, Żniwiarzem oraz Zaklinaczką.

Main.png Osobny artykuł: Wieczna zemsta dr. Złomensteina

Wieczna zemsta dr. Złomensteina to utrudniona wersja Zemsty dr. Złomensteina. Gracz ma do wyboru więcej postaci – Genji, Torbjörn, Trupia Wdowa i Zenyatta, a zwycięstwo zostaje osiągnięte po wytrwaniu 12 fal potworów.

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
Bez szwanku Ukończ „Wieczną zemstę dr. Złomensteina” na wysokim poziomie trudności z nieuszkodzonymi wrotami.
Oko tygrysa Przetrwaj 4 dodatkowe fale w „Wiecznej zemście dr. Złomensteina” na eksperckim poziomie trudności.
Przed świtem Ukończ rozróbę „Zemsta dr. Złomensteina” na eksperckim poziomie trudności.
Sześciu wspaniałych Ukończ „Wieczną zemstę dr. Złomensteina” 6 różnymi bohaterami.

Przedmioty kosmetyczne Edytuj

Dodano 62 przedmiotów kosmetycznych z Halloweenowej Grozy 2017, w tym 8 skórek, 2 emotki, 6 zwycięskich póz, 28 kwestii, 7 graffiti (w tym graffiti z osiągnięć) i 1 prezentację zagrania oraz 10 ikon gracza. Każdą z nich można nabyć przez okazjonalne skrzynki z łupami, bądź zakupując przez kredyty. Wszystkie przedmioty kosztują 3 razy więcej niż normalnie. Przedmioty nie są dostępne po zakończeniu wydarzenia.

Skórki Edytuj

Obraz Nazwa Informacje
Legendarne za 3000 Kredyty
Ana Amarrrri
Amarrrri Skórka do Any.
McCree van helsing
Val Helsing Skórka do McCree.
Mei jiangshi
Jiangshi Skórka do Mei.
Symmetra smoczyca
Smoczyca Skórka do Symmetry.
Torbjörn wiking
Wiking Skórka do Torbjörna.
Zaria lata 80.
Lata 80. Skórka do Zarii.
Zenyatta kultysta
Kultysta Skórka do Zenyatty.
Żniwiarz drakula
Drakula Skórka do Żniwiarza.

Emotki Edytuj

Zwycięskie pozy Edytuj

Prezentacje zagrań Edytuj

Graffiti Edytuj

Osiągnięcia Edytuj

Kwestie Edytuj

Ikony gracza Edytuj

Ikona Halloweenowa Groza 2017
Halloweenowa Groza 2017
Ikona amarrrri
Amarrrri
Ikona drakula
Drakula
Ikona Jiangshi
Jiangshi
Ikona Kultysta
Kultysta
Ikona Lata 80.
Lata 80.
Ikona pachimumia
Pachimumia
Ikona Pachipotwór Złomensteina
Pachipotwór Złomensteina
Ikona Van Helsing
Van Helsing
Ikona Wiking
Wiking
Ikona Zaklinaczka
Zaklinaczka

Zwiastun wydarzenia Edytuj

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 10 października 2017 Opis: Wydarzenie sezonowe „Halloweenowa Groza 2017” zostało dodane do gry.