Uwaga leci!

Mord-Opona (ang. RIP-Tire) – superzdolność Złomiarza, dostępna pod Q.png, XB Y.png, Trójkąt (PS).png.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Złomiarz przez sekundę uwalnia oponę, którą potem gracz może sterować. Opona jeździ przez 10 sekund lub dopóki nie zostanie zdetonowana. Wybuch opony zadaje 600 punktów obrażeń przeciwnikom znajdującym się w zasięgu 10 metrów od niego. Opona posiada 100 punktów zdrowia i może zostać zniszczona przez wroga przed jej detonacją.

Gracz, który gra Złomiarzem oraz przeciwnicy po aktywacji superzdolności usłyszą „Uwaga leci!”, natomiast sojusznicy usłyszą „Mord-Opona gotowa! Następuje zwolnienie blokady!”.

Złomiarz wypuszcza napędzaną silnikiem oponę z bombą, która jedzie przez pole bitwy, pokonując ściany i przeszkody. Złomiarz może zdalnie zdetonować Mord-Oponę i zadać poważne obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu eksplozji. Może też poczekać, aż sama wybuchnie.

Lista zmian[edytuj | edytuj kod]

  • Overwatch emblem black.png 19 września 2017 Opis: Naprawiono błąd, który zwiększał szybkość Mord-Opony, kiedy gracze wskakiwali na półki na ścianach.
  • Overwatch emblem black.png 29 sierpnia 2017 Opis: Zwiększono szybkość ruchu opony o 30%; usunięto limit czasu podczas jazdy po ścianie.
  • Overwatch emblem black.png 27 lipca 2017 Opis: Naprawiono błąd, który aktywował odzywkę superzdolności Złomiarza nawet wtedy, kiedy ten nie mógł jej użyć.
  • Overwatch emblem black.png 11 października 2016 Opis: Superzdolność aktywuje się teraz szybciej.
  • Overwatch emblem black.png 13 września 2016 Opis: Naprawiono błąd uniemożliwiający zdobycie zabójstw i osiągnięć za zabicie wrogów Mord-Oponą.
  • Overwatch emblem black.png 17 marca 2016 (beta) Opis: Ilość życia zredukowana z 150 do 100.
  • Overwatch emblem black.png 8 marca 2016 (beta) Opis: Zwiększono koszt zdolności o 25%.
  • Overwatch emblem black.png 1 marca 2016 (beta) Opis: Ilość zdrowia opony zwiększono do 150 punktów.
  • Overwatch emblem black.png 9 lutego 2016 (beta) Opis: Mord-Opona Złomiarza nie będzie już przelatywać przez pochylone powierzchnie.
  • Overwatch emblem black.png 9 listopada 2015 (beta) Opis: Naprawiono błąd, przez który czasami nie odtwarzał się podkład dźwiękowy Mord-Opony Złomiarza.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]